9.11.08

De Brest 2008 a Muros 2009

Continuen arribant fotos de Brest 2008. L’amic Fernando, de Dornablog, en publica unes quantes del portuguès Luis da Fonte, com aquesta que teniu aquí. Val la pena fer-hi una ullada per anar fent caliu de cara a la gran trobada del proper estiu: el IX Encontro d’Embarcacións Tradicionais de Galicia, que tindrà lloc a Muros, vila marinera d’origen medieval, del 6 al 12 de juliol de 2009. L’Encontro de Muros es presenta el proper dissabte, dia 15 de novembre, a les 17’30, en l’espai Marina Tradicional del Saló Nàutic. En parlarem en una propera entrada.

D’altra banda, diversos blocs de temàtica marinera preparem una entrevista conjunta al president de la comissió organitzadora de Muros 2009, Manuel García Sendón, perquè ens expliqui amb detall tot el que es prepara de cara a aquest Encontro.

Foto: Luis da Fonte, publicada a Dornablog.

Per ampliar el reportatge fotogràfic de Brest 2008 a Dornablog, us penjo aquest vídeo del programa de televisió francès Thalassa, sobre les gameles i altres embarcacions tradicionals gallegues, realitzat amb motiu de la participació de Galícia a Brest com a convidada d’honor. Hi veureu en Fernando “doblat” al francès.


3 comentaris:

Mar ha dit...

Hey, Joan, qué viudeo más bonito!!!
Graciñas por colgarlo de tu blog y que lo podamos ver los que no tenemos Thalassa en casa.
Jorge es un gran mariñeiro, y una gran persona, cada vez que veo una gamela no puedo evitar acordarme de él.
Precioso el racú A oleira, en manos de nuestro amigo Braulio.
Acogedor museo del mar del Galicia en Vigo, que resulta que su director es gaiteriro, según cuenta este fin de semana en la prense de Vigo.
Y de Fernando, qué decir???? que é moitísimo mellor escoitarlo falar en galego, hombre!!! y que hay mucho que agradecerle en este tiempo que ha estado al mando de la FGCMF
Un abrazo a todos

modelismo naval ha dit...

Muy bueno el video de Thalassa, Joan, no lo conocía pero es muy ilustrativo de la vitalidad de las asociaciones de embarcacioones tradicionales en Galicia

Saludos a todos
Joaquin Yarza

Unknown ha dit...

Tienes razón, Joaquín, el trabajo que hacen tantas personas y asociaciones en Galicia para conservar y difundir el patrimonio marítimo tiene un mérito y un valor enorme. Son un ejemplo a seguir.

Gracias por el comentario y que tengas un buen año nuevo.