4.11.08

L'oceà Internet

Internet és un oceà d’informació extens i profund on, de tant en tant, m’hi capbusso per trobar materials sobre les coses que m’agraden. Avui, en una d’aquestes immersions, he descobert un petit vídeo sobre les Illes Chausey, l’arxipèlag més gran d’Europa, gravat en alta definició per la productora francesa Transkom. El vídeo pertany a una sèrie de 52 documentals de 3 minuts que tracten de la vida dels insulars.

Les imatges tenen una qualitat extraordinària i, s’hi cliqueu a “menú”, podreu escollir diverses possibilitats de reproducció, fins i tot, a pantalla completa. No m’estranya que la gent miri cada dia menys la televisió, si cadascú es pot fer la seva televisió personal, amb els continguts que li vinguin més de gust. Donat que em guanyo les garrofes en aquest sector, potser m'hauria de començar a llegir "¿Quién se ha llevado mi queso?"...


3 comentaris:

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

ep!
dins del cargament musical que vaig baixar del vaixell hi mancava un disc. No és un disc més de piano. És un disc de piano de Bill Carrothers que porta per nom:

Ghost Ships: Bill Carrothers
(vaixells fantasmes)

enllaça, doncs, amb l'atenció marinera i pianística de l'amable Joan... ja el portaré quan torni a port.

Alan Smithee ha dit...

ens presentem, som els AMICS D'ALAN SMITHEE, ens agradaria ser visitats pel mestre dels oceans, Sr. Sol.
El nostre blog ofereix un domini incert dins de la cultura premianenca intempestiva. Si li agrada...pot deixar la seva empremta, fins i tot els pot linkar...fins aviat. Vos coneixceu, ben segur, la majoria dels tripulants de l'Alan Smithee.

Unknown ha dit...

Estimat Tati, visca els vaixells fantasma si porten carregaments com aquest. Avisa'm quan arribis a port i descarregarem la mercaderia.

-----------

Els amics d'Alan Smithee també són els meus amics! Poden comptar amb mi pel que convingui. D'entrada, els llenço un cap perquè es puguin abarloar a aquest bloc; això sí, per la banda de la gent de terra, perque aquí l'experiència marinera s'ha d'acreditar.

Tenen permís per pujar a bord sempre que ho vulguin i jo espero tornar-los una visita ben aviat.

Que els vents els siguin favorables!